Ano, všechny děti jsou v jedné učebně. Výuka je rozložena do tematických bloků. Tedy učíme-li se matematiku, mají ji všechny děti. Pokud některému z vyšších ročníků vysvětluji novou látku, ostatní ročníky pracují na cvičení z látky, kterou již umí. Poté se role vymění. Pokud máte děti rozlišných věkových kategorií u sebe, velmi vítám skutečnost, že se nemůže stát, že by některé dítě látku z nižšího ročníku zapomnělo. Všechny děti neustále slyší jistá témata i několikrát za sebou, takže u nás opravdu platí, že opakování je matkou moudrosti. Pokud se přeci jen stane, že dítě zapomene například logický postup u řešení matematických otázek, trpělivě vysvětluji, dokud řešení nepochopí úplně všechny děti. Ovšem tyto „výpadky paměti“ hrozí většinou jen po prázdninách 😊.

Předměty, které jdou tematicky slučovat, slučuji, ovšem s ohledem na ŠVP daného ročníku. To znamená, že látku zohledňuji k věku dětí a jejich individuálním možnostem.